tirsdag den 13. august 2013

Nailart & a simple mani

Hej bloggen!

Idag har jeg to gange nailart at vise jer. Den første er fra i forgårs, som jeg var så dum at lægge kort tid før jeg gik i seng, og den var derfor helt ødelagt dagen efter. Jeg fik dog taget et billede inden den blev ødelagt.

Den anden er fra igår.

Denne lyserøde mani har jeg lagt med min yndlings farve fra Depend som er en lækker hindbærfarvet lak + en af Tiger's gamle lakker som jeg synes er meget bedre end de nye, og den har vist intet navn. Min topcoat er en Rimmel Chip Proof som også er nogle år gammel. Prikker er lavet med et hjemmelavet dotting tool. Undskyld kvaliteten..


Igår købte jeg så denne glitter lak som er af mærket Nicole by O.P.I og farven hedder Disco Dolls

Ud af min nye lak kom denne simple mani. Der er 2 lag på, men hvis man lægger en anden farve under vil jeg mene at man kan nøjes med 1.  For at være ærlig blev denne mani kun lagt fordi jeg ikke kunne holde ud ikke at have noget på samt ikke at have prøvet min nye lak.. ;)

Den er faktisk rigtig lækker at arbejde med og det er helt klart ikke den sidste O.P.I jeg kommer til at købe! Faktisk har jeg allerede planer om indkøb af en bordeaux rød, måske det også skulle være bedstevenindens fødselsdagsgave?

Knus!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar