søndag den 25. august 2013

All that gold!

Hey igen bloggen! 

Idag har jeg endelig fået lov at lægge lak på min moar. Normalt undskylder hun sig med at hendes negle ikke er lange nok, og så mener hun at det ser dumt ud. Men nu havde de åbenbart en passende længde.

Hun ville godt have det lidt neutralt da hun skulle et eller andet i morgen, og så..
Ja, jeg ved det faktisk ikke :P
Men jeg er selv ret godt tilfreds :)

Undskyld det akavede billede..

Nååårh, ja! Jeg har forresten fundet ud af at de gamle lakker fra Tiger har en mærke! Mærket hedder: Canstance Carrol.

Fra Constance Carrol har jeg brugt:
38 Damson - Den største blomst. 249 22 Carat - Den guld accentnail. 274 Indiana - Basic på alle de andre.
De andre lakker er:
Artliners fra netto - striberne. Pieces Gold - prikkerne på accentneglen. Nicole by O.P.I Sealed with a kris - Den lille blomst (JA! Jeg fik nemlig købt den bordeaux jeg snakkede om :D ).Nicole by O.P.I Disco Dolls- midten af blomsterne. En eller andet glitter ting fra Bog & idé. Og Pieces Look Trough

Tak for nu!
// Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar