fredag den 23. august 2013

Is that an ombre?

Hey!

Well.. Egentligt er det her jo ikke en ombre pga. af farvernes placering.
Men det er lidt derhen af.. Kinda.. :p

Jeg er ikke specielt tilfreds med denne mani, og det er nr. 2 jeg har lagt siden sidst.. Den første var bare ekstremt mislykket!

Men altså, det her er ok indtil videre og jeg regner med at få lavet noget nyt snart! Men i skulle altså bare se min første vellykkede gradient!! Den er faktisk meget flottere i virkeligheden ;) 
Ja, det er en kuglepens streg og det var altså en fejl, jeg kunne bare ikke få den helt væk..

Og så undskylder jeg lige den dårlige kvali og de u-fjernede rester... Har en alt for dårlig vane med at lægge lak om aftenen og så kommer jeg tit til at ødelægge det en anelse om natten, så derfor tager jeg billeder med min mobil lige efter ;)

Vi ses.
Knus!
//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar